.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
٧ مشاور استاندار در شهرداری‌های مازندران منصوب شدند
استاندار مازندران گفت: بارها در جلسات مختلف نسبت به زیباسازی ورودی شهرها و فضای شهری تاکید می‌شود اما نمی‌دانم چرا مصوبات جلسات پیگیری و اجرا نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز، هفت نفر از شهرداران به عنوان مشاوران استاندار در شهرداری‌های مازندران منصوب شدند.

استاندار مازندران امشب در آخرین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران و نشست ماهانه شهرداران در تالار سالار دره اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است امروز در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در سایه تعامل، کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.

ربیع فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه درآمد شهرداری‌ها بسیار اندک بوده و خیلی از شهرداری‌ها برنامه مناسبی برای درآمد پایدار ندارند، افزود: در حال حاضر ایجاد درآمد به شکل سنتی برای شهرداری‌ها مضر است و شهرداری‌ها باید به انجام کارهایی که منشاء علمی و مطالعاتی دارند روی آورند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداران باید مشاوران علمی داشته باشند، تصریح کرد: در سال همدلی و هم‌زبانی همه گروه‌ها و اقشار باید برای پیشبرد اهداف استان یک‌دل و متحد بوده تا در سایه تعامل، کارها به نحو احسن پیش رود.

وی ورودی‌های شهرهای استان را زیبنده مازندران ندانست و ادامه داد: استاندار مازندران 

فلاح‌جلودار با بیان اینکه شهرداران نمونه استان به عنوان مشاوران استاندار می‌توانند نقش مهمی در کمک به شهرداران و نظارت بر عملکرد دیگر شهرداران ایفا کنند از شهرداران حاضر خواست با رای‌گیری شهرداران نمونه استان را انتخاب کنند.

به گزارش فارس، پس از رای‌گیری، شهرداران رامسر، بابل، قائم‌شهر، بابلسر، پل‌سفید، نور و رامسر به عنوان مشاوران استاندار در شهرداری‌های مازندران منصوب شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.